Lasten ja lapsiperheiden kanssa työskentelevät

Seurakunnan varhaiskasvatuksen ja perhetoiminnan tehtävänä on kohdata erilaisia perheitä arjessa, tukea vanhemmuutta sekä kristillisten asioiden tarjolla pitäminen turvallisesti ja rohkaisevasti. Päiväkerhot, perhekerhot, muskarit, kahvilatoiminta, leirit ja tapahtumat kutsuvat lapsia ja perheitä mukaan toimintaan. Ota rohkeasti yhteyttä lastenohjaajiin, johtavaan varhaiskasvatuksen ohjaajaan ja kasvatuksen pappiin!

Kasvatuksen työntekijät tavoittaa pääsääntöisesti puhelimitse ja sähköpostitse arkisin klo 8–16.

Varhaiskasvatuksen sivun ja tarkemmat tiedot seurakunnan perhetoiminnasta löydät tästä

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

F H K M N P V W

Laura Furu

johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja, kouluikäiset, perhetoiminta ja varhaiskasvatus
Suupantie 10