Vanhan kirkon 100-vuotisjuhlamessu

Satavuotiaan Vanhan kirkon juhlajumalanpalvelusta vietettiin sunnuntaina 15.8.2021. Juhlapäivä alkoi kynttilöiden viemisellä edesmenneiden työntekijöiden haudoille.

Messun toimittivat Tampereen hiippakunnan piispa Matti Repo (saarna) ja pastori Reetta Väisänen. Mukana olivat myös kirkkoherra Olli-Pekka Silfverhuth, Pirkkala-Seuran puheenjohtaja Petri Laiho, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Elina Jääskeläinen sekä ehtoollisen jakamisessa avustanut Voitto Laakso. Musiikista vastasivat Pirkko Leponiemi-Pirhonen ja Juha Yli-Knuuttila. Messun kuvasi Livekuva Oy / Jukka Mäkelä.

Juhlallisuudet jatkuivat Pappilassa marttojen tarjoilemilla vanhan ajan kirkkokahveilla. Kahvihetkessä kuultiin puheita ja Kirkkokuoron esityksiä.

Lue piispan saarna täältä.

Katso messun striimitallenne YouTubessa.

Katso kuvia juhlapäivästä galleriassa.

Piispa Matti Repo saarnaamassa juhlamessussa.