Lapset tutkimassa luontoa.
Lähellä ihmistä, lähellä luontoa

Tervetuloa mukaan lasten ja lapsiperheiden toimintaan!

Kun lapsi näkee kastemadon keskellä tietä, hän pysähtyy, kyykistyy ja katsoo tarkasti, miten mato liikkuu asfaltilla. Kun lapsi ilahtuu, hän nauraa sydämensä kyllyydestä. Pienen lapsen elämässä aika syntymästä koulun aloittamiseen on täynnä iloa, ihmettelyä ja riemastuttavaa kasvua.

Me Pirkkalan seurakunnassa haluamme olla perheenne mukana tukemassa lapsen kasvua, tuomassa arkeenne pieniä ilon hetkiä sekä ohjaamassa lasta hänen hengellisessä kasvussaan.

Haluamme jakaa kanssanne ohikiitävän lapsuuden hetkiä ja iloita yhdessä lapsenne ainutlaatuisuudesta.

Olette sydämellisesti tervetulleita mukaan!

Valikosta sivun yläreunasta löydät tietoja seurakuntamme perhe- ja päiväkerhoista, muskareista ja muista lasten ja perheiden tapahtumista.

Perhe-ja vauvakerhot Pirkkalassa kevät 2024

Klikkaa kuvaa ja lataa koonti Pirkkalassa järjestettävistä perhe- ja vauvakerhoista (PDF).

Lataa tiedot pelkkänä tekstinä (.txt) tästä.

Kuvan tiedosto PDF:nä tästä.

johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja
Suupantie 10