Pirkkalan seurakunnan viestintä

Pirkkalan seurakunnan viestinnästä vastaavat viestinnän asiantuntija Johanna Häme, viestinnän työntekijä Heidi Möttönen ja vt. kirkkoherra Jukka Jormanainen..

Otathan yhteyden, jos etsit tietoja, haluat antaa palautetta tai esittää toiveita.

Eri työalojen työntekijät vastaavat myös itse suoraan työaloihin liittyviin kysymyksiin.

Seurakuntatoimistosta saat tietoja esimerkiksi perhejuhlen ja hautajaisten järjestämisestä sekä virkatodistusten tilaamisesta.

Kaikkien työntekijöiden yhteystiedot.

Seurakunta Pirkkalaisessa

Pirkkalan seurakunnan seurakuntapalsta ilmestyy keskiviikkoisin Pirkkalainen-lehdessä. Seurakuntapalstalta näet tilaisuuksien, jumalanpalvelusten, kerhojen, leirien ja retkien ajankohdat sekä perheuutiset.  Seurakuntatoimisto kysyy asinomaisilta luvan kastettujen, avioliittoon vihittävien ja kuolleiden mainitsemiseen lehdessä.

Pirkkalaisessa on myös viikoittain Sana-palsta, jossa seurakunnan työntekijä kirjoittaa esimerkiksi ajatuksiaan liittyen kirkkovuoden ajankohtaiseen juhlaan. Lue uusin Sana Pirkkalaisesta tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunta julkaisee kuusi kertaa vuodessa Pirkkalaisen välissä Kirkkoposti-liitteen, jossa on kirkkoherran pääkirjoitus, ajankohtaisia uutisia ja tulevien tapahtumien mainoksia.

Pirkkalainen Linkki avautuu uudessa välilehdessäon vuodesta 1961 ilmestynyt Pirkkalan ja eteläisen Tampereen uutis- ja ilmoituslehti, joka jaetaan keskiviikkoisin noin 14 000 talouteen Pirkkalassa, Härmälässä, Rantaperkiössä ja Hatanpäällä.

Tietokone, hiiri ja kännykkä pöydällä.