Pirkkalan Kirkkokuoro

Vuonna 1923 perustettu Pirkkalan Kirkkokuoro ry. laulaa sekä uutta että perinteistä neliäänistä musiikkia. 27 laulajan kokoonpano palvelee messuissa ja seurakunnan tapahtumissa sekä osallistuu vuosittain Tampereen kirkkomusiikkipiirin toimintaan. Pirkkalaisen messun merkeissä Kirkkokuoro on vieraillut mm. Kaustisella ja Hämeenlinnassa. Osallistuminen kirkkomusiikkijuhlille Suomessa ja Virossa on innostanut kuorolaisia, samoin yhteydenpito saarenmaalaisen Waldia-kuoron kanssa.

Kuoroa johtaa kanttori Sofia Harju. Tervetuloa kokeilemaan, olisiko tämä juuri sinun kuorosi!

Harjoitukset  keskiviikkoisin Pirkkalan kirkossa klo 18.00-19.30.

Ota yhteyttä: sofia.harju@evl.fi, puh. 040 352 1866

Pirkkalan Kirkkokuoron löydät myös Facebookista.

CD-tallenne Pirkkalaisesta messusta

Pirkkalainen messu CD-levyä voi ostaa 10 €:n hintaan seurakuntatoimistolta tai kanttoreilta. Messun lauluista on  saatavilla yksiääninen nuottivihko sekä sovitukset kuorolle ja soittimille. Kuoron karjalaisaiheisista lauluista on myös tehty Karjalainen juhlamessu-nuottivihkot sovituksineen. Vihkojen ja  CD:n tuotto lahjoitetaan kokonaisuudessaan luonnonkatastrofien uhrien auttamiseen Kirkon Ulkomaanavun kautta. CD:n kappaleita voi kuunnella ja katsella alla olevasta linkistä.

YouTube-video

Kirkkokuoro punaisissa asuissa.