Pappilan kota

Pappilantie 65, 33980 Pirkkala

Pirkkalan seurakunta vuokraa kotaa  pirkkalalaisille yhteisöille ja Pirkkalan kunnan asukkaille. Alle 5 tunnin varaus on 80 euroa ja 5-10 tunnin varaus 160 euroa. Kesäaikaan vuokrausajankohta on klo 8-23 välillä ja talviaikaan klo 8-21. Tilan vuokraus seurakuntatoimistosta p. 03 342 7300.

Kotaan mahtuu noin 30 henkeä. Sieltä löytyy muurikka-pannu, 2 litran nokikahvipannu, makkaratikut (makkaroita on mahdollista grillata myös ritilällä) ja istuinalustoja. Vuokrahintaan sisältyy puuliiterin käyttö.

Kertakäyttöastiat ja käsipaperit tulee tuoda tullessaan.

Istuinpenkeillä/ylätasanteilla ei saa olla kengillä.

Puu-wc löytyy laavun läheisyydestä.

Varauksen päätyttyä tilat tulee saattaa alkuperäiseen kuntoon. Kodasta löytyy lakaisuharja ja rikkalapio, oven sisäpuolella oleva kynnysmatto puistellaan, ovet lukitaan ja lähtiessä kodasta roskapussi tulee ottaa mukaan ja tipauttaa Pappilan pihapiirissä olevaan roskalaatikkoon. Tulta ei saa jättää nuotiopaikalle.

Pirkkalan seurakunnan Pappilan alueella on vuonna 2016 valmistunut kota. Kodan rakensivat seurakunnan vapaaehtoisten Apureiden miesjoukko.