Syntymäpäivät

Seurakunta onnittelee eri ikäisiä jäseniään monilla tavoilla.
Olemme kutsuttaessa ilolla mukana jäseniemme juhlahetkissä.

Pienet päivänsankarit

Seurakunnan 1-, 2- ja 3 vuotta täyttävät jäsenet saavat postitse kotiin synttärikortin. 4-vuotiaille lähetetään kortti ja onnittelukirje. Onnittelukirjeessä perheelle tarjotaan mahdollisuutta työntekijän onnitteluvierailuun pienen lahjan kera tai lahjan hakuun seurakunnan toimistolta. Kaikille 4 vuotta täyttäville on varattu lahjaksi selkoraamattu. 5 vuotta täyttävät kutsutaan postitse kotiin lähetettävällä kutsukortilla yhteiseen lapsen päivän -juhlaan. Juhla järjestetään aina 20.11.
6-vuotiaille postitetaan kutsu kouluun lähtevien siunaamistilaisuuteen elokuussa.

10-vuotiaat

Kymppisynttärit ovat hauskat, elämykselliset ja herkulliset synttärikutsut koko ikäluokalle. Kerran vuodessa järjestettäville Kymppisynttäreille tulee kutsu kirjeitse kotiin. Tänä vuonna synttärit järjestetään maaliskuussa.
Lisätiedot Reetta Mörttinen.

Kermakakku.