Lähetystyön myymälä-kahvila Sirpakka

Avoinna: ma–pe klo 10–16.

Sirpakassa voit maksaa kortin ja käteisen lisäksi nyt myös MobilePayllä (nro: 94540).

Koulutie 1, 33960 Pirkkala

Puh. 040 804 8963

Sirpakka on palvellut Koulutiellä vuodesta 2017. Punaista nauhaa leikkaamassa kahvilan oma stipendiaatti Tesfaye Nigusu.

Sirpakka sai uudet tilat ja avattiin 1.6.2017 Punaista nauhaa leikkaamassa kahvilan oma stipendiaatti Tesfaye Nigusu.

Lähetystyön myymälä-kahvilassa voit kohdata ystäviä kahvikupin äärellä. Joka arkipäivä tarjolla on tuoreita ja maukkaita leivonnaisia ja suolaisia sekä Reilun kaupan kahvia. Myymälässä voit tehdä ostoksia itsellesi tai lahjaksi. Valikoimaan kuuluvat mm. juhlakortit ja adressit, reilun kaupan sesonkituotteita, käsitöitä sekä uusimmat hengelliset lehdet.

Sirpakasta voit ostaa paikan päällä nautittavaksi tai mukaan leivonnaisia, kakkuja ja suolaista. Tuotto kohdennetaan lyhentämättömänä lähetystyölle Pirkkalan seurakunnan nimikkotyökohteisiin Afrikassa, Aasiassa ja Euroopassa. Osa tuotosta ohjataan myös johonkin ajankohtaiseen keräykseen.

Olet tervetullut Sirpakassa kokoontuviin ryhmiin, joista löydät lisätietoa seurakunnan nettisivuilta sekä paikallislehti Pirkkalaisesta.

Sirpakan tiloja voi varata enintään 25 henkilön ryhmien kokoontumisiin.

Ulkokuva kahvilasta.
Sirpakka, Koulutie 1 Pirkkalan keskustassa.