Tule mukaan joukkoon, jossa kädet yhteen liittyy

Aamurukous
Perjantaipiiri
Rukoushetki päivän päättyessä
Sanaa ja rukousta
Toivoa naisille -ryhmä

Tule mukaan viettämään rauhallinen hetki yhdessä omissa ajatuksissasi tai yhteisten asioiden puolesta rukoillen Pirkkalan seurakunnan rukous- ja raamatturyhmiin.

Kuulua saan joukkoon,
jossa kädet yhteen liittyy.
Hymni nousee kirkon holviin ja laajenee.
Särkyneiden sydämien toiveet kodin löytää.
Armahduksen sana uuden tien aukaisee.

Jukka Salminen "Turvapaikka"

Aamun hiljainen rukoushetki

Torstain ja perjantain hiljanen aloitus yhdessä klo 7.30–8.30. Talvella Pirkkalan vanhassa kirkossa ja kesällä aittakappelissa. Tarkista taphtumakalenterista.

Perjantaipiiri

Raamattu- ja rukouspiiri parillisen viikkojen perjantaisin klo 18 Kirkkoveräjän seurakuntatalo, aikuistyön huone. Tutkitaan seuraavan pyhän tekstejä. Piirin tapaamiset tapahtumakalenterissamme. Lisätietoja pienryhmän yhdyshenkilöltä Leena Miilunpohjalta, 050 4121852.

Rukoushetki päivän päättyessä

Keskiviikkoisin klo 20 Leijon vintillä. Pukeudu ulkovaatteisiin, etenkin talvella lämpimästi ylle. Kesto noin 20 min. Ehtoollista vietämme joka kuukauden toinen keskiviikko. Rukoushetki on Mari ja Mika Leijon luona osoitteessa Varuskunnantie 52, Pirkkala. Mika Leijo, 050 3311 931.  Rukoushetki tapahtumakalenterissamme.

Sanaa ja rukousta

Raamattu- ja rukouspiiri maanantaisin klo 18-20 Pirkkalan kirkon aikuistyön tilassa. Käydään yhdessä  läpi Raamatun kirjoja ja lopuksi on yhteistä rukousta. Tervetuloa mukaan kuulemaan ja jakamaan elämänmakuisia asioita. Piirin tapaamiset tapahtumakalenterissamme. Lisätietoja pienryhmän yhdyshenkilöltä Pentti Korhoselta, 050 404 0620.

Toivoa naisille -ryhmä

Toivoa naisille päiväpiiri kokoontuu Pirkkalan kirkon aikuistyön tiloissa keskiviikkoisin ja iltapiiri torstaisin. Seuraa tapahtumakalenteriamme.

Naisten kansainvälinen rukousliike Toivoa naisille (Women of Hope) toimii sen puolesta, että yhä useampi nainen voisi tulla nähdyksi, saada toivon ja ihmisarvoisen elämän. Työllä on viisi painopistettä: rukous, ohjelmien tuottaminen, naisten tilanteesta ja heidän asemastaan kertominen, koulutus sekä työn tukeminen.

Liikkeen ydin on rukouskalenteri, jossa on jokaiselle päivälle lyhyt rukous. Noin 50 000 rukoilijaa rukoilee sen eri puolilla maailmaa. Rukouskalenterin teemana voi olla johonkin maahan tai ihmisryhmään liittyvät aiheet tai tietty asia kuten vaikkapa tyttöjen koulutus.

Työhön liittyvät Toivoa naisille -radio-ohjelmat. Ohjelmia lähetetään 70 kielellä. Suomalaiset tukevat Toivoa naisille -ohjelmien tuottamista ja lähettämistä kymmenellä kielellä Medialähetys Sanansaattajien eli Sansan kautta.

Jos haluat olla mukana tässä tärkeässä työssä, mutta et pääse ryhmien tapaamisiin, voit tilata rukouskalenterin ja rukoilla sen avulla työn puolesta. Kalenterin ja lisää tietoa  saat  Sansan verkkosivuilta (linkki).

Toivoa naisille -logo.
Toivoa naisille -piirit kokoontuvat noin kerran tai kahdesti kuukaudessa.
Puutalon vintin tunnelmaa.
Leijon vinttikirkossa rukoushetki keskiviikkoisin klo 20.