Kouluikäiset

Kouluikäisten toiminta kutsuu matkaan kaikkia Pirkkalan alakoululaisia.

Vuoden aikana voi harrastaa erilaisissa kerhoissa tai tulla koulupäivän jälkeen hetkeksi pelaamaan tai tekemään läksyjä 3.-6.-luokkalaisten omaan kerhoon. Toiminnan kautta pääsee tutustumaan seurakuntaan ja sen eri paikkoihin sekä kokeilemaan uusia hauskoja juttuja. Kymmenen vuotta täyttäviä pirkkalalaisia kutsutaan yhteisille synttäreille!

Järjestämme vuosittain retkiä koululaisille sopiviin kohteisiin. Seurakunta järjestää vuosittain myös lasten ja aikuisten yhteisiä leirejä ja leiripäiviä. Kesän suosikkeja ovat olleet koululaisten omat päiväleirit Pappilan maisemissa.

Toimintaan liittyvät ilmoittautumiset löytyvät kootusti ilmoittautumiset-sivulta.

Lisätietoja voi kysellä Jenna Gustavssonilta p. 050 380 7963 jenna.gustavsson@evl.fi tai Reetta Mörttiseltä p. 040 638 6411 reetta.morttinen@evl.fi

Kouluikäisiä tikkupullan paistossa.

seurakuntapastori, kouluikäistyö ja varhaiskasvatus