Vauvakirkot

Kaksi kertaa vuodessa (marraskuussa ja toukokuussa) Pirkkalan kirkko täyttyy vauvoista ja heidän perheistään. Torstai-iltana vietettävään vauvakirkkoon kutsutaan kirjeitse samana ja edellisenä vuonna syntyneitä vauvoja perheineen.

Kello 17 alkava puolituntinen kirkkohetki sisältää helistimillä leikkimistä, sylittelyä, silittelyä ja köröttelyä. Kirkkohetken jälkeen tarjolla on hedelmäsosetarjoilu.

Vauvakirkossa jaetaan kotiin vietäväksi vauvojen omia kastelintuja, jotka on kasteen jälkeisenä sunnuntaina nostettu Pirkkalan kirkossa sijaitsevaan Kristuksen Syli-teokseen.

Tule tapaamaan muita vauvaperheitä sekä tutustumaan seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijöihin!

Seuraava vauvakirkko järjestetään marraskuussa 8.11.2023. klo 17.00 Pirkkalan kirkossa.

Tervetuloa!

Pirkkalan kirkkosalin sisäkuva.

Vauva sormi huulillaan.
Pappi antaa vauvalle oman kastekyyhkynsä vauvakirkosta.
Neiti sai oman kastekyyhkynsä vauvakirkosta.