Kouluikäisten leirit ja tapahtumat

Pirkkalan seurakunta järjestää vuosittain erilaisia leirejä ja tapahtumia koululaisille ja heidän perheilleen.

Kesän päiväleirit Pappilassa

Tule mukaan koululaisten omille leireille Pappilan alueelle. Kesällä järjestetään kolme päiväleiriä:

• Pappila 1 3.-7.6.2024
  • Pappila 2 10.-14.6.2024
  • Pappila 3 29.7.-2.8.2024

Tänä kesänä leireillä touhuillaan olympialaisten hengessä. Opetellaan ja keksitään yhdessä uusia leikkejä ja pelejä. Askarrellaan ja leivotaan oman leirin kisoihin sopivia juttuja. Leiriviikon hinta on 25€ ja se sisältää päiväleirien ruokailut sekä kaikki askartelutarvikkeet. Leiriviikon aikana ehtii myös ulkoilla ja uida sään niin salliessa. Pappilassa voi olla klo 9-17 välisen ajan.

Ilmoittautumiset leireille 4.-30.3.24 ilmoittautumiset sivuilla.

Leiripaikat arvotaan huhtikuun aikana. Kesäkuun leireille mahtuu n. 35 koululaista ja elokuun leirille 25.

Elokuun leirille osallistuu lisäksi koululaisia ystävyysseurakunnastamme Valjalasta Saarenmaalta.

Lapset laskettelemassa.

seurakuntapastori, kouluikäistyö ja varhaiskasvatus