Pappilan rantatupa

Pappilan rantatupa ilmasta kuvattuna.

Pappilantie 63, 33980 Pirkkala

30

Rantatupaa vuokrataan oman seurakunnan jäsenille, pirkkalalaisille yhdistyksille, yhteisöille ja yrityksille. Rantatupa on suosittu muun muassa kasteiden järjestämispaikka.

Rantatupaa vuokrataan kastejuhlaan 'oman srk:n jäsen' -hinnoittelun mukaan, jos jompikumpi kastettavan vanhemmista on kotoisin Pirkkalasta tai joku isovanhemmista asuu Pirkkalassa.

Tilan vuokraus seurakuntatoimistosta p. 03 342 7300.

Rantatuvan pöydät:
180x80 cm 4 kpl, 24 istumapaikkaa.
Noutopöydät 2 kpl, 120x60 cm.

Pappilan alueelle valmistui kesällä 2019 rantatupa. Rantatuvassa on kokoontumis- ja saunatiloja.

Autojen pysäköinti: autot on hyvä jättää isommalle pysäköintipaikalle heti väentuvan jälkeen. Rantatuvan edessä on vain pieni pysäköintialue, joka on tarkoitettu invatunnuksen omaaville sekä huonojalkaisille ihmisille.

Katso lisätietoja naisten saunavuorosta tästä.

Katso lisätietoja miesten saunavuoroista tästä.

Tutustu Pappilan rantatupaan virtuaalisesti:

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc