Tapahtumat, retket ja leirit

Aikuistyö järjestää erilaisia leirejä, retkiä ja tilaisuuksia. Lisätietoja löydät seuraamalla tapahtumakalenteriamme, Facebook-sivujamme ja Pirkkalaista.

Miniloma Lotjan tuvalle toukokuussa 16.5. - 19.5.2024

Lotjan tupa sijaitsee Syötteen maisemissa Pudasjärvellä. Ohjelmassa on retkiä luonnossa ja lähikohteissa sekä hiljentymistä sanan äärellä. Retki on aikuisikäisille. Pirkkalan srk:n jäsenillä on etuoikeus osallistua retkelle. Hinta sisältää matkat, ohjelman, ruokailut ja yhteismajoituksen omilla petivaatteilla. Ilmoittautuminen aukeaa maalis-, huhtikuun aikana. Ilmoittautuneille tulee leirikirje ja lasku ennen leiriä. Tiedustelut Ossi Hakala tai Tuomas Gustavsson (etunimi.sukunimi@evl.fi)

Kirkkovenesoutu kesä 2024

​Lähde sinäkin mukaan soutamaan! Ole paikalla 17.45. Soutuaika yksi tunti. Pidemmistä matkoista ilmoitetaan erikseen. Lisätietoja Jorma Schukoffilta, 040 721 6983, schukoff.jorma@gmail.com