Miehille suunnattua toimintaa

Miesten sauna

Saunat lämpiävät aina tiistaisin miehille klo 17.30-20 välisenä aikana Pappilan rantatuvassa, Pappilantie 63. Iltahartaus on klo 19.45.

Saunamaksu lähetystyön hyväksi on 5 euroa.

Saunavuorolle osallistutaan terveenä ja huolehditaan turvaväleistä ja hyvästä käsihygieniasta.

Autojen pysäköinti: autot on hyvä jättää isommalle pysäköintipaikalle heti väentuvan jälkeen. Rantatuvan edessä on vain pieni pysäköintialue, joka on tarkoitettu invapaikan omaaville sekä huonojalkaisille ihmisille.

Tervetuloa mukaan saunomaan, tutustumaan toisiin ja viettämään aikaa yhdessä!

Miesten aamukahvit

Torstaisin klo 9-10, Kirkkoveräjän seurakuntatalo, aikuistyön huoneessa.

Miesten aamukahvilla jutustellaan erilaisista taivaan ja maan väliltä olevista aiheista. Aiheina ovat olleet esimerkiksi usko, pappi, esoteerisuus, herrasmies, 1918, miksi urheilijat tekevät ristinmerkkiä ja oma käden jälki jne.

Tule mukaan ja tuo hyvä keskustelu kysymys tullessasi. Keskustelun jälkeen on mahdollisuus pelata bilajardia, porukalla. Tiedustelut Jukka Peltolalta.

Kolhiintuneiden miesten keskustelu ja saunapiiri

Kolhiintuneet miehet kokoontuvat Pappilan Rantatuvalla kerran kuussa maanantaisin klo 17 - 19. Illan teema saunottelun ja kahvittelun lomassa vaihteelee.

Jos et pääse paikalle, niin laita viesti jouni.kivimaa@evl.fi ja pääset seuraamaan keskustelua netin välityksellä. Mukana Jukka Peltola ja Jouni Kivimaa.

Miesten Apuriporukka

Maanantaisin klo 13, seurakuntatoimisto, iso neuvotteluhuone.

Apurit on seurakunnan ohjauksessa toimiva miesryhmä, joka tarjoaa palveluja lähinnä ikäihmisille ja yksinäisille sekä yksinhuoltajille. He sitoutuvat salassapitoon ja luottamukseen. Apurien palvelut ovat naapuriavun tyyppistä kertaluonteista apua pieniin asioihin. Lue lisää Apureiden toiminnasta.

Lotjan talkooporukka miehille

Miesten talkooporukka käy Lotjan leirikeskuksella kaksi kertaa vuodessa kunnostamassa Lotjantuvan paikkoja. Ryhmä kerätään miesten sauna- ja Apuriporukasta. Ryhmää on vetänyt Jorma Schukoff ja häneltä saa kysellä lisätietoja. Yhteystiedot saa Jukka Peltolalta.

Kirkkoveneen huolto- ja korjausryhmä

Kirkkovenettä huolletaan ympäri vuotta. Kesän aikana rannalla on pieniä remonttihommia ja talvikautena huolletaan koko vene, airot ja välineistö. Huoltoporukkaan voi ilmoittautua Jukka Peltolalle.

Miesten petankiporukka

Keskiviikkoisin klo 9-11 Kaartotien hiekkakenttä, Lidlin vieressä.

Toukokuussa, sään mukaan, aloitellaan petankin pelaaminen Lidlin viereisellä Kaartotien hiekkakentällä. Pelaamme parisen tuntia, joukolle sopivilla säännöillä. Omat kuulat voi ottaa mukaan. Pelit jatkuvat syyskuun puolelle, jos säät sallivat. Tiedustelut Jukka Peltolalta.

Pappilan rantaupa sijaitsee Pyhäjärven rannassa.
Pappilan rantatupa

kappalainen, diakonia, lähetystyö,

Vt. kirkkoherra 1.10.2023- 31.3.2024

seurakuntapastori, aikuistyö

aikuistyö, aikuisrippikoulut, hengellinen ohjaus

aikuistyönohjaaja
33960 Pirkkala

Aikuistyö, hengellistä keskusteluapua, perheneuvonnallista ja terapeuttista yksilö- ja parikeskustelua.