Konsertit ja musiikkitilaisuudet

Pirkkalan seurakunnassa järjestetään konsertteja ja musiikkitapahtumia Pirkkalan kirkossa, Pirkkalan Vanhassa kirkossa ja Pappilan alueella.

PRAISE!

Tampere Gospel Bigbandin, Harjun gospelkuoron ja Gospellattaritanssijoiden konsertti ja yhteislaulutilaisuus su 5.5. klo 18.30.
Vapaa pääsy.

Gospel Bigband on perustettu vuonna 2010 ja koostuu noin 20 musiikin harrastajasta.
Orkesterin johtajana toimii Matti Koskinen. Bigbnd Tampereen Harjun seurakunnan suojassa.
Harjun Gospelkuoro on aloittanut viime syksynä toimintansa. Laulajia on n. 35. Kuoroa johtaa
kanttori Tarja Laitinen. Praise-konsertissa yhdistämme voimamme ja innostamme ihmisiä
yhteislauluun. Mukana on myös gospellattareiden tanssijoita muutamassa laulussa.

KATOAMATTOMUUDEN KAIKUJA

Kamarikuoro Kaarton kevätkonsertissa ollaan vahvasti romantiikan ajan musiikin äärellä. Laulujen lyriikat jakautuvat kahteen teemaan, kansallisromanttiseen kuvastoon ja virsirunoilijoiden teksteihin. Kaunis musiikki toistaa koskettavia kuvauksia elämästä ja kuolemasta - katoamattomuuden kaikuja. Kuoroa johtaa kanttori Sofia Harju.