Pappilan taideillat

Pappilan taideilloissa järjestetään monenlaista ohjelmaa taiteen eri aloilta. Taideiltojen vierailijoina on esimerkiksi muusikkoja, kirjailijoita ja runoilijoita, taidemaalareita ja eri alojen tutkijoita. Iltojen aikana yleisö pääsee sekä kuulemaan että joskus myös itsekin kokeilemaan kyseisen taiteen tekemistä.

Taideiltoja järjestetään Pappilan väentuvassa sunnuntaisin. Iltoihin kuuluu kolmen (3) euron hintainen kahvitarjoilu. Taideillat ilmoitetaan muun muassa tapahtumasivulla, jonka näet tästä linkistä, sekä Pirkkalainen-lehden seurakuntapalstalalla. Pappila sijaitsee osoitteessa Pappilantie 65. ​​​​​ Tiedustelut Tuula Mannermaa 050 430 7675.

Vuonna 2025 Pappilan taideillat retkeilevät lähialueiden kirkkoihin tutustumaan taiteeseen. Vuosi 2024 on välivuosi.

Ihmisiä kahvillä pitkän pöydän ääressä.

seurakuntapastori, aikuistyö
Suupantie 10