Tyhjän sylin muistoalue ja pari henkilövalintaa

Tyhjän sylin muistoalueen luonnos. Tekijä Matti Kalkamo.

Kirkkoneuvoston kokouksessa 26.3. hyväksyttiin Matti Kalkamon ehdotus tyhjän sylin muistomerkiksi. Muistomerkki on muistelupaikka erityisesti niille, joiden lapsi ei koskaan saanut syntyä, tai joiden lapsi kuoli varhain. Muistomerkin kustannusarvio on 12000 € (sis alv). Teosehdotus koostuu kolmesta tasapaksusta teräspylväästä. Kukkamaisin kuvioin reijitettyt pylväät valaistaan sisältäpäin. Pylväät käsitellään ruosteen värisiksi.

Kouluikäistyön nuorisonohjaajaksi valittiin sosionomi (AMK), kirkon nuorisotyönohjaaja Laura Ylä-Mäihäniemi.

Lastenohjaajaksi diakonisesti painotettua perhetyötä tekemään valittiin  sosionomi (AMK), kirkon varhaiskasvatuksen ohjaaja Pirta Hakkarainen.

Kokouksen pöytäkirja ja kiinnostavimmat liitteet täällä.

Tue Apr 09 09:24:00 EEST 2024