Tältä sivulta löydät tällä hetkellä avoinna olevat ilmoittautumiset.
Seuraa tapahtumakalenteriamme, Facebook-sivuamme ja Pirkkalaista.
Kouluikäisten ja nuorten leireistä ja tapahtumista voit myös kysellä nuorisotyönohjaajilta.

Hei vapaaehtoinen, tervetuloa kertaamaan tärkeitä ensiaputaitoja! Järjestämme vain vapaaehtoisillemme tarkoitetun maksuttoman koulutuksen torstaina 21.3. kello 18-20 Pirkkalan kirkolla.
Kurssista ei saa virallista todistusta, mutta senkin edestä käyttökelpoisia taitoja hätätilanteen varalle. Kouluttajana toimii sairaanhoitaja, KM Sanna Kauppinen. Pääset mukaan ilmoittautumalla ennakkoon ma 18.3. mennessä täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Nähdään kirkolla!

Aikuistyön Paja 4.4. torstai-ilta

Aikuistyön paja torstaina 4.4. klo 17.30. - 19.30. Pirkkalan Kirkko. Aikuistyön vastuuryhmä esittelee syksyllä 2023 tekemän kyselyn tulokset ja keskusteluttaa läsnäolijoita sen avaamista kysymyksistä.

Ilmoittaudu mukaan tästä

(Ilmoittautuminen on auki 26.2. - 25.3.)

Kesän päiväleirit Pappilassa

Ilmottaudu mukaan tästä 4.3.-30.3.2024:

Tänä kesänä leireillä touhuillaan olympialaisten hengessä.  Leiriviikon hinta on 25€ ja se sisältää päiväleirien ruokailut sekä kaikki askartelutarvikkeet. Leiriviikon aikana ehtii myös ulkoilla ja uida sään niin salliessa. Pappilassa voi olla klo 9-17 välisen ajan.

Leiripaikat arvotaan huhtikuun aikana. Kesäkuun leireille mahtuu n. 35 koululaista ja elokuun leirille 25.

Elokuun leirille osallistuu lisäksi koululaisia ystävyysseurakunnastamme Valjalasta Saarenmaalta.

Päivä- ja naperokerhoilmoittautumiset syksyn 2024 ryhmiin alkavat 18.3.2024!

Syksyllä 2024 päiväkerhoihin voi ilmoittaa kaikki 2021, 2020 ja 2019 syntyneet lapset. Naperokerhoon voi ilmoittaa kaikki 2022 -syntyneet lapset, jotka ovat täyttäneet 2-vuotta ennen kerhon alkamista. Kerhopaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerhokaudella 2024–2025 päiväkerhoja järjestetään kahdessa toimipisteessä. Molemmat päiväkerhot kokoontuvat kahtena aamupäivänä viikossa kolme tuntia kerrallaan. Naperokerho kokoontuu kahtena päivänä viikossa kaksi tuntia kerrallaan. Kerhotoiminta alkaa elokuussa viikolla 34.  Kerhotoiminta on maksutonta.

Ilmoita lapsesi napero- tai päiväkerhoon tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä