Miten sinä voit auttaa ukrainalaisia?

Ukrainan lippu

Apua Ukrainaan

Kirkon Ulkomaanapu tukee tällä hetkellä hätäavun toimittamista Ukrainaan, siellä konfliktista kärsiville ihmisille. Hätäapu tarkoittaa esimerkiksi ruoka-apua, lämmikkeitä, hygienia- ja muita perustarvikkeita.

Kirkon Ulkomaanavulla on maassa luotettavia kumppaneita, joiden kanssa apu saadaan perille. Kirkon Ulkomaanapu haluaa vastuullisena toimijana ilmoittaa, että lahjoitusvaroista 89 % luvataan olevan hätäapua ja 11 % käytetään tukitoimintoihin, kuten välttämättömiin hallintokuluihin, varainhankintaa, laadunvalvontaan ja viestintään.  Näiden toimintojen ansioista voit luottaa, että antamasi apu tavoittaa sitä eniten tarvitsevat lapset ja perheet tehokkaasti.

Pirkkalan seurakunta haastaa sinut mukaan auttamaan ukrainalaisia.

Tekstiviestilahjoitus:  Lähetä tekstiviesti APU20 numeroon 16499 (20 €)

Perinteinen tilisiirto: Nordea FI33 1572 3000 5005 04, viesti Ukraina

Verkkolahjoitus: https://www.kirkonulkomaanapu.fi/lahjoita/ukrainan-sota/

Taloudellisen avustamisen lisäksi muistetaan ukrainalaisia rukouksin

Rakas Jeesus siunaa heitä, joiden elämästä rauha on rikkoontunut ja tilalla on sodan tuomaa pelkoa.

Kanna lapsia, aikuisia, vanhuksia, perheitä ja yksinäisiä, ihmisiä joiden arki on epävarmuutta täynnä.

Pyhä Jumala, sinä sotaakin väkevämpi, anna rauhan ja rakkauden palata maailmaan.

Kuule rukouksemme rauhan puolesta.

lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja

Anne Vanhatalo

Mon Feb 28 12:30:00 EET 2022