Kaksi puutarhuria puoleksi vuodeksi hautausmaalle

Seurakunnan rakennuksia.

Haemme Pirkkalan hautausmaalle määräaikaiseen työsuhteiseen kahta (2) hautausmaan kausityöntekijää (6 kk, touko-lokakuu).

Hakijan tulee olla koulutukseltaan puutarhuri ja työkokemus katsotaan eduksi.
Hakijalla on oltava ajokortti ja auto käytössään.
Työ on hyvää kuntoa vaativaa ulkotyötä.
Odotamme työnhakijalta suomen kielen taitoa.
Toivomme reippautta, positiivisuutta ja täsmällisyyttä sekä valmiutta omaisten kohtaamiseen.

Hautausmaiden yleishoitoon kuuluu mm. erilaisten kasvien hoito, haravointi, rikkakasvien kitkentä, käytävien kunnossapito ja nurmikoiden leikkaus.

Palkkaus määräytyy KirVESTES:n mukaan, työkokemuksesta riippuen vaativuusryhmässä 301-302 (alk. 1910 €-1975 €) jonka lisäksi mahdollinen kokemuslisä ja suorituslisä (kertakorvaus työsuhteen päättyessä). Työaika ma-to 7.30-16, pe 7.30-13.45. Työ alkaa toukokuun 2. päivä. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Tehtävää on  haettava ma 18.3.2024 klo 12.00 mennessä KirkkorekrypalvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai sähköpostitse: elina.vanhatalo@evl.fi.

Lisätietoja ja haastattelut seurakuntapuutarhuri Elina Vanhatalo, elina.vanhatalo@evl.fi, 0500 908 078

2024-01-24 14:11:00.0