Etsimme nuorisotyönohjaajaa

Meillä Pirkkalassa etsitään rippikoulun jälkeiseen nuorisotyöhön nuorisotyönohjaajaa, jolle kuuluvat myös rippikoulukoordinaattorin tehtävät.

Pirkkalan seurakunnan nuorisotyöllä on pitkät perinteet, ja seurisyhteisö onkin merkittävässä osassa monen pirkkalalaisen nuoren elämässä. Joka viikko jopa satoja nuoria löytää tiensä toimintaamme kahden viikoittaisen nuorteniltamme, leirien ja erilaisten tapahtumien kautta. Nuori seurakunta on erilaisten ja eri-ikäisten muodostama rento yhteisö, jossa kohdataan yhdessä elämän kaikkia puolia, uskoa ja epäilyä.

Työn pääpaino on rippikoulu- ja rippikoulun jälkeisessä nuorisotyössä. Rippikoulukoordinaattorin tehtävään kuuluvat kaikki rippikoulun vuodenkiertoon liittyvät käytännön järjestelyt sekä rippikoulujen organisointi. Rippikoulun jälkeisen nuorisotyön osalta sinua odottavat nuorisotyön suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen yhdessä tiimin kanssa. Toivomme sinun tuovan toimintaan uusia ideoita, mutta myös kunnioittavan nuorelle seurakunnalle tärkeitä perinteitä. Kohtaava työ on tässä työssä avainasemassa.

Klikkaa Kirkkorekry-palveluun, lue lisää ja hae.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Hakuaika päättyy tiistaina 31.10. klo 21.

2023-10-12 14:39:27.0