Diakoniatyöntekijän virka haettavana

Kirkkorekryn_diakoniakuva2023.jpg

Avoinna olevaan virkaan sisältyy 80 % diakoniatyötä ja 20 % diakonista nuorisotyötä.

Diakonian osalta erityisenä vastuualueena on yhteiskunnallinen työ. Yhteiskunnallisessa työssä luodaan yhteyksiä paikallisiin yrittäjiin ja yrityksiin. Viranhaltija osallistuu myös yhteiseen diakoniatyöhön erikseen sovittavan työnjaon mukaisesti. Nuorisotyön osalta työ painottuu nuorteniltoihin. Viran tehtäviin kuuluu myös rippikoulutyö ja satunnaisesti muuta retki- ja leirityötä.

Haemme oma-aloitteista, ammatillista ja itsenäisen työotteen omaavaa työntekijää.

Lue lisää ja hae Kirkkorekry-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ennen 9.10.2023 klo 12.

Tue Sep 26 17:04:12 EEST 2023