Perheiden kesäpiha tuo elokuuksi tekemistä kirkolle

Lastenohjaajat Lotta Karppi ja Ari Natunen laulattamassa pihamuskarissa.

Lastenohjaajat Lotta Karppi ja Ari Natunen laulattivat pihamuskarissa kesäkuussa.

Pirkkalan kirkon piha täyttyy jälleen lapsiperheille suunnatuista aktiviteeteista tiistaina 1. elokuuta alkaen.

Seurakunnan kesäpiha tuo kirkon ympäristöön runsaasti tekemistä kolmena päivänä viikossa. Piha on avoinna tiistaista torstaihin kello 9–12 aina 24.8. asti.

Luvassa on kävijöiden toiveiden mukaan vaihtuvaa ohjelmaa kuten temppuratoja, luontotehtäviä, pihapelejä ja vesileikkejä. Sään salliessa kerran viikossa huvitellaan pomppulinnassa.

– Kesäkuussa hitiksi nousi keinusadetin, joka viilensi mukavasti lämpiminä päivinä. Myös pihamuskareista ja juhannusviikon haitarinsoittajasta tykättiin, Pirkkalan seurakunnan lastenohjaaja Elina Vuoristo kertoo.

Mukaan kannattaa ottaa oma kuppi tai juomapullo. Tarjolla on pientä välipalaa.

Perheiden kesäpiha Pirkkalan kirkolla (Arokuja 8) 1.–24.8. ti–to klo 9–12.

2023-07-24 15:07:00.0