Juhannusjuhla tuo Pappilaan karaokea, kokon ja kesäpuuhaa

Kokko ja sitä ihailevia ihmisiä.

Juhannusjuhla Pappilassa (Pappilantie 65) pe 23.6. klo 19–21, kansanlaulukirkko väentuvassa klo 18 alkaen.

Tunnelmaan virittäydytään kello 18 väentuvan kansanlaulukirkossa, jossa lauletaan yhdessä tuttuja kesäisiä lauluja. Lippu nostetaan salkoon kello 19 suvivirren saattelemana, jonka jälkeen:
–Pappilan takapihalle rakennetaan pieniä rastitehtäviä, joita perheet voivat tehdä. Jokainen saa halutessaan rastipassin, jonka täytettyään saa pienen palkinnon. Luvassa siis pientä ajanvietettä ulkoilmassa, nuorisotyön kesätyöntekijä Marika Koppana kertoo.

Oma muki mukaan

Juhlijoita palvelee kioski, jossa on myynnissä kahvia ja pientä purtavaa lähetystyön hyväksi. Mukaan kannattaa ottaa oma muki (omaan mukiin juoma eurolla) ja piknik-viltti ulkona kahvittelua varten.

Kokko syttyy, jos sää sallii

Ilta jatkuu musiikin merkeissä kello 19.30, kun Väentuvan läheisyydessä on vuorossa karaoke- ja yhteislaulua.
Juhla huipentuu sään salliessa kello 20.30 sytytettävään kokkoon.

Kyytitarpeista tieto ennakkoon

Seurakunta järjestää Pappilaan kuljetuksen sitä tarvitseville.
Jos tarvitset kyydin, ilmoita siitä seurakuntatoimistoon p. 03 342 7300 maanantaihin 19.6. kello 12 mennessä.

Fri Jun 16 17:50:00 EEST 2023