Kaikki päiväkodit mukana pääsiäispuutarhassa

Munakennosta askarreltuja tipuja istuu orrella.

Maskottihahmomme Leena Lammas lähetti helmikuussa kaikkiin Pirkkalan päiväkoteihin kassit, joissa oli katsomuskasvatukseen sopivaa tekemistä viideksi kokoontumiskerraksi.

Yksi tehtävistä oli auttaa Leena Lammasta rakentamaan Pirkkalan kirkkoon hieno pääsiäispuutarha.

Ihan jokainen Pirkkalan päiväkoti halusi auttaa pääisiäispuutarhan tekemisessä. Kun Leenan eläinkaverit lähtivät hakemaan päiväkotien aikaansaannoksia, he palasivat kierrokselta täysin kassein.

Yhdessä tehty pääsiäispuutarha on nähtävissä ja koettavissa Pirkkalan kirkon aulassa 17.4. asti. Puutarhaa voi ihailla ulkoa ikkunoista tai kirkon sisältä aina kun kirkko on auki.

2023-04-05 13:09:00.0