Aikuiset yökyläilevät kirkossa

Aikuisten yö kirkossa_nettiin.jpg

Maaliskuun alussa monen toive toteutuu, kun Pirkkalan kirkko avaa ovensa aikuisille yökyläilijöille.

Yö kirkossa -tapahtuma järjestetään aikuisille ensi kertaa 4.–5.3. Lasten suosiossa kirkkoyö on ollut jo muutaman vuoden ajan.

– Aikuisilla on oikeus olla samalla tavalla uteliaita kuin lapsillakin. Yökylään saa tulla leikkisin mielin, pappi Tuula Mannermaa toivottaa.

– Illan aikana kirkkoon voi tutustua omassa rauhassa tai yhdessä seikkaillen. Pieni opastuskin onnistuu pyynnöstä.

Rennon yhdessäolon lisäksi iltaan mahtuu seurapelejä ja hyvää ruokaa. Kirkon lähimaastossa on myös hyvät mahdollisuudet lenkkeilyyn.

Unten maille käydään tilavassa, suurilla ikkunoilla varustetussa kirkkosalissa.

– Mukaan kannattaa ottaa ainakin patja, makuupussi, tyyny, yöasu ja hygieniatarvikkeet.

Yökyläily päättyy yhdessä suunniteltuun messuun sunnuntaiaamuna kello 10.

Aikuisten yö kirkossa (Arokuja 8) 4.–5.3. klo 18 alkaen. Mukaan mahtuu 30 henkilöä. Ilmoittaudu ennakkoon täällä.

Thu Feb 23 14:43:45 EET 2023