Seurakunnan tiloihin voi tutustua nyt 3D-kuvien kautta

3D-kuva Pirkkalan kirkosta.

Tarkastelisinko Pirkkalan kirkon urkuja vai Tuula Lehtisen taideteoksia? 3D-esittelyssä yksityiskohdatkin erottuvat tarkasti.

Seurakunnan tiloihin pääsee nyt virtuaalikierrokselle ennen käyntiä paikan päällä.

Tuoreet 3D-esittelyt palvelevat esimerkiksi juhlien ja muiden tilaisuuksien järjestäjiä. Esittelyssä tilaa voi tarkastella yksityiskohtia myöten haluamastaan kohdasta ja perspektiivistä.

3D-mallit ovat saatavilla Pirkkalan kirkosta, kirkon kerhorakennuksesta, Vanhasta kirkosta, Pappilan rantatuvasta ja Kirkkoveräjän seurakuntatalosta kunkin tilan sivulla.

Virtuaaliesittelyjä voi katsoa älypuhelimella, tabletilla ja tietokoneella.

Tilat on kuvannut videotuottaja Tuomas Ikonen kesällä 2022.

Katso 3D-esittelyjä:

Tutustu Pirkkalan kirkkoon täällä.

Tutustu Pirkkalan kirkon kerhorakennukseen täällä.

Tutustu Vanhaan kirkkoon täällä.

Tutustu Pappilan rantatupaan täällä.

Tutustu Kirkkoveräjän seurakuntataloon täällä.

Wed Jul 20 12:53:16 EEST 2022