Kolehdin keruussa käyttöön mobiilimaksusovellus

Piirroskuvassa puhelinta pitävä käsi, joka suorittaa mobiilimaksua. Taustalla seurakunnan kuosia.

Jumalanpalvelusten kolehdin keruussa otetaan käyttöön MobilePay-sovellus helluntaista 5. kesäkuuta alkaen. Mobiilimaksu tulee vaihtoehdoksi käteisen rinnalle, joten kolehtiin voi edelleen osallistua myös ilman sovellusta.

MobilePay-numero 18333 on käytössä vain jumalanpalveluksen ajan. Muina aikoina numeroon ei voi lahjoittaa.

Papit ohjeistavat mobiilimaksamisessa jumalanpalveluksen aikana. Maksutiedot löytyvät myös kirkossa näkyvillä paikoilla olevista julisteista. Maksun voi suorittaa lukemalla julisteessa olevan QR-koodin tai näppäilemällä maksunumeron sovelluksessa. Numero on näkyvillä myös virsitaululla.

Ilmaisen MobilePay-sovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta. Sovelluksen saa käyttöön rekisteröitymällä ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.

Katso täältä ohjeet MobilePayn käyttöönottoon.

Wed May 25 12:13:59 EEST 2022