Kirkkoherran paikka auki mahdollisesti maan parhaassa seurakunnassa

Rippilapsi alttarilla peukku pystyssä.

Kirkkoherran paikka auki Pirkanmaalla, mahdollisesti maan parhaassa seurakunnassa.
Pirkkala on hyvinvoiva kunta ja seurakunta Tampereen naapurissa. On muuttovoittoa ja nuori väestörakenne, vilkas elinkeinoelämä ja aikaansaapa kolmas sektori.
Esimerkiksi Pirkkalan seurakunnan nuorisotyö on erittäin aktiivista ja tavoittavaa. Seurakunta on arvostettu paikkakunnan kehittäjä, osallistumme moneen ja meitä pyydetään moneen mukaan.
Meillä on 50 työntekijää ja 14000 jäsentä, kirkkoon kuuluu melkein 70 prosenttia pirkkalalaisista.
Taitavat ja sitoutuneet vapaaehtoisemme tekevät melkein ihmeitä.
Meillä on kaksi kivaa kirkkoa: moderni valoisa monitoimikirkko ja satavuotias pikkuinen tunnelmallinen kirkko. Muitakin kiinteistöjä on sopivasti ja niitä hoidetaan hyvin. Talous on kunnossa, uutta rakennetaan tarvittaessa ja kokeileva toimintakulttuuri on oikeasti totta.

Kokoamme hakuun liittyviä aineistoja verkkosivullemme tänne.

Mon Oct 23 13:59:00 EEST 2023