Toivoa naisille -ryhmät

Suomessa toimii yli 100 Toivoa naisille -ryhmää. Tule mukaan Pirkkalan toivoa naisille -ryhmiin!

Molemmat ryhmät kokoontuvat Pirkkalan kirkon aikuistyön tiloissa. Toinen ryhmä on Toivon naisille -päiväpiiri, joka kokoontuu päiväsaikaan erikseen ilmoitettuina ajankohtina.

Toinen ryhmä on Toivoa naisille -ryhmä kokoontuu iltaisin vaihtuvin ajankohdin.

Seuraa Pirkkalaista ja tapahtumakalenteriamme.

Toivoa naisille -työ

Oletko kiinnostunut edistämään heikossa asemassa olevien naisten oikeuksia? Tahdotko olla mukana viemässä evankeliumia naisille, jotka pitävät itseään arvottomina? Haluaisitko jakaa myös omia ilojasi ja surusi? Jos vastasit kyllä, Toivoa naisille -työ voisi olla sinun juttusi. Pirkkalan Toivoa naisille -ryhmät ovat osa kansainvälistä TWR Women of Hope -verkostoa.

Pirkkalassa toimii kaksi kaikille avointa Toivoa naisille -rukousryhmää, jotka kokoontuvat Pirkkalan kirkon aikuistyön tilassa. Toinen on päiväryhmä, joka kokoontuu joka toinen keksiviikko kello 12.30. Kuukauden ensimmäinen kerta on Toivoa naisille -aiheinen. Toinen ryhmä kokoontuu noin kerran kuussa illalla vaihtelevin ajankohdin, joista tiedotetaan Pirkkalaisessa ja seurakunnan tapahtumakalenterissa. (Kirjoita hakukentätän Toivoa naisille ja löydät tulevat tapahtumat.)

Rukous ja media

Toivo naisille -rukousliikkeen kulmakivi on rukouskalenteri, jossa on lyhyt rukous jokaiselle päivälle. Sen rukoilee yli 110 000 ihmistä eri puolilla maailmaa. Kalenterin aiheet välittävät tietoa naisten tilanteesta. Aiheena voi olla vaikkapa ihmiskauppa, koulutus tai tietyn maan tilanne. Rukouskalenterilla on Suomessa noin 1 800 tilaajaa. Tämän lisäksi kalenterin lataa netissä jopa 3 000 käyttäjää.

Työn toinen kulmakivi ovat puolen tunnin Toivoa naisille -ohjelmat, joita lähetetään 73 kielellä radion, internetin ja sosiaalisen median välityksellä. Puolet ohjelmasta käsittelee naisen arkea. Aiheet voivat liittyä vaikkapa terveyteen, ystävyyteen tai ravintoon. Toinen puoli kertoo rakastavasta Jumalasta, joka haluaa tulla naisen arkeen ja antaa tulevaisuuden ja toivon.

Pirkkalasta Intiaan

Ohjelmaa ei lähetetä Suomessa, mutta suomalaiset tukevat ohjelmien tuottamista ja lähettämistä kymmenellä kielellä Medialähetys Sanansaattajat eli Sansan välityksellä. Pirkkalassa tuetaan Intian odijankielisiä lähetyksiä. Odishan osavaltio sijaitsee Itä-Intiassa, Asukkaita on 42 miljoonaa ja heistä puhuu odijaa äidinkielenään 80 prosenttia. Asukkaista noin puolet elää köyhyysrajan alapuolella.

Jos haluat olla mukana tässä tärkeässä työssä mutta et pääse ryhmien tapaamisiin, voi olla mukana myös näin:

Tilaa ilmainen rukouskalenteri ja katso lisätietoa Toivoa naisille työstä: Toivoa naisille

Tänään ainakin 1100 000 naista rukoilee määrätyn aiheen puolesta samana päivänä. Rukousaiheet ovat kirjattu rukouskalenteriin, jota käännetään yli 100 kielelle, ja jota käytetään 125 maassa.

Toivoa naisille logo
Tänään ainakin 63 000 naista rukoilee yhteisen aiheen puolesta samana päivänä.