Seurakunta selvittää muuttaneiden kokemuksia

Tiedottaja Mari Lilja puhelin korvallaan.

Tiedottaja Mari Lilja on yksi työntekijöistä, jotka soittavat seurakuntaan muuttaneille.

Seurakunta kartoittaa seurakuntaan muuttaneiden kokemuksia puhelimitse tämän ja ensi viikon aikana.

Haastattelujen tarkoituksena on kehittää muun muassa muuttaneille lähetettävää tervetuliaispakettia.

– Muutama työntekijä soittaa seurakunnan jäsenille, jotka ovat muuttaneet Pirkkalaan alkuvuoden aikana, tiedottaja Mari Lilja kertoo.

– Pienellä otannalla haluamme selvittää, miten muuttajat ovat kokeneet seurakunnan lähestyneen heitä muuton jälkeen ja millaista tietoa he silloin kaipaavat.

Muuttaneet ja heidän tavoittamisensa on yksi seurakunnan tulevaisuussuunnitelmaan kirjatuista painopistealueista.

2021-10-20 12:45:00.0