Pihliksessä vietetään festariviikonloppua

Syskofrenia-yhtye.

Elokuun viimeisenä viikonloppuna Pihlajaniemen alueen täyttävät musiikkitapahtumat. Festariviikonloppu käynnistyy koko perheelle suunnatulla Perheiden Pihliksellä lauantaina 28.8.

Perheiden Pihliksessä on luvassa kolme erilaista konserttia. Perheen pienempiä viihdyttää Pirkkalan seurakunnan oma maskotti Leena Lammas porkkanabändeineen. Siina & Taikaradio puolestaan kutsuu koko perheen bussiretkelle, jossa kaikki on mahdollista ja kaikki pääsevät mukaan yhteiseen lauluun ja leikkiin.

Lopuksi esiintyy persoonallista jazz-poppia soittava Syskofrenia, joka säväyttää voimakkailla lyriikoillaan.

Festarialueelle on maksuton sisäänpääsy. Portit aukeavat kello 13 ja sulkeutuvat kello 18.

Tapahtumassa on festarigrilli kuumana. Myynnissä on kahvia, teetä, mehua sekä suolaista ja makeaa purtavaa pienempään ja isompaan nälkään.

Pomppulinnasta onnenpyörään

Musiikkitarjonnan lisäksi alueella on pomppulinna sekä muuta oheistoimintaa, kuten pelejä, onnenpyörä sekä narunveto. Oman piknik-viltin voi ottaa mukaan tai ostaa alueelta kolmen euron hintaan.

Tapahtumaan tulijoiden on hyvä muistaa, että autoja ei voi pysäköidä Pihlajaniemeen, vaan pysäköinti tapahtuu Vanhan kirkon parkkipaikalle tai Pappilan parkkialueille.

Tapahtumassa suositellaan korttimaksua. Tuotto ohjataan Yhteisvastuun hyväksi.

Pihlisrock 30 vuotta

Sunnuntaina 29.8. Pihlajaniemessä raikaa rokki, kun Pihlisrock täyttää 30 vuotta. Portit alueelle aukeavat kello 17 ja sulkeutuvat kello 22. Tapahtuma on ilmainen ja päihteetön. Tarkemmat tiedot ja bändiesittelyt löytyvät Instagram-tililtä seurispirkkala.

Terveysturvallisuuden vuoksi tapahtumissa käytetään kasvomaskeja ja huolehditaan turvaetäisyyksistä. Alueelta löytyy käsienpesu- ja desinfiointipisteitä.

Pihlajaniemessä (Pappilantie 100) Perheiden Pihlis la 28.8. klo 13 alkaen ja Pihlisrock su 29.8. klo 17 alkaen.

Tapahtuman mainoskuva.

Mon Aug 23 10:51:00 EEST 2021