Pirkkalan Vanhan kirkon juhlavuoden kunniaksi oma postimerkki

Pirkkalan Vanhakirkko juhlavalaistuksessa ulkoapäin kuvattuna.

Postikortin kuva Pirkkalan Vanhasta kirkosta on pirkkalalaisen Henna Palinin ottama.

Pirkkalan Vanha kirkko viettää tänä vuonna 100-vuotisjuhlavuottaan. Juhlavuoden kunniaksi on teetetty oma postimerkki. Mustavalkoiseen postimerkkikuvaan on ikuistettu Vanha kirkko juhlavalaistuksessa. Valokuvan on ottanut pirkkalalainen Henna Palin.

Postimerkkejä on myynnissä lähetysmyymälä-kahvila Sirpakassa, Koulutie 1. Sirpakka on avoinna arkisin kello 10-15.

Sirpakkaan on myös lähipäivinä tulossa myyntiin Vanha kirkko 100 –postikorttisarja. Korttisarja sisältää perinteisiä postikortteja sekä taittokortteja kirjekuorineen. Korttien kuvat ovat Henna Palinin valokuvia. Lisäksi sarjaa täydentää Leo Murtomäen piirros onnittelukortista satavuotiaalle kirkolle. Hänen työ valikoitui postikorttisarjaan lasten piirustuskilpailusta, joka pidettiin keväällä.

Juhlavuoden kunniaksi Sirpakassa on myynnissä magneettikuvia tarkoitettavaksi esimerkiksi jääkaapin oveen. Magneeteissa on kuvana Henna Palinin ottama kaunis kuva Pirkkalan Vanhasta kirkosta.

2021-07-30 10:11:28.0