Ajankohtaiset uutiset

Täältä voit lukea Pirkkalan seurakunnan uutisia. Lue toiminnastamme, tapahtumistamme ja ihmisistä, jotka jäävät mieleen ja koskettavat. Vinkkaa viestintäämme, mistä aiheista toivoisit tehtävän uutisia ja juttuja, kiitos! 

 

Seurakunnalle oma kuosi

20.8.2019 14.11

Outi, Mari, Olsa_rajattu_net_S.jpg Pirkkalan seurakunta –kuosin on suunnitellut Outi virtanen (kesk.). Kirkkoherra Olli-Pekka Silfverhuth ja tiedottaja Mari Lilja kertovat, että uusi upea kuosi vahvistaa seurakunnan viestintää.

Pirkkalan seurakunnalle on suunniteltu oma kuosi. Kuosi on suunnittelija nokialaisen Outi Virtasen käsialaa. Syyskauden alkuun valmistuneesta kuosista on jo ehditty toteuttaa pari metrinen mainostelinen eli roll up sekä markkinointimateriaalia. Lisäksi kuosia on hyödynnetty seurakunnan viestinnässä.

─ Halusimme saada uudenlaista ja raikasta ilmettä viestintäämme. Kuosin avulla meillä on mahdollisuus brändätä seurakuntaamme visuaalisesti kiinnostavalla tavalla, kertoo tiedottaja Mari Lilja.

─ Kuosi vahvistaa seurakunnan yhteistä viestintää ja näkyvyyttä. Siihen on pyritty nostamaan joitakin Pirkkalan seurakuntaa kuvaavia toimintoja, hahmoja ja paikkoja. Tämä on uusi kokeilu, joka tarjoaa paljon viestinnällisiä mahdollisuuksia, jatkaa kirkkoherra Olli-Pekka Silfverhuth.

Oma kuosi vahvistaa seurakunnan viestintää

Outi Virtanen Sokru Oy:stä aloitti kuosin suunnittelun Pirkkalan seurakunnan toiveiden pohjalta. Seurakunnalta tuli lista kuosissa esiintyvistä elementeistä.

─ Kuosin suunnittelu oli mukavaa, sillä mukana on erilaisia elementtejä kuin tavallisesti kuoseissa, joita olen tehnyt. Kuosissa kuvattujen paikkojen ja esitettyjen asioiden määrää joutui hieman rajaamaan, sillä ihan kaikki ei mahtunut mukaan. Olen ollut Pirkkalassa töissä aikaisemmin opetus- ja ohjaustehtävissä kuvataidekoulussa, päiväkodeissa ja nuorisopalveluiden parissa. Voisi sanoa, että Pirkkala on käynyt tutuksi ja kuosia tehdessäni nousi paljon muistoja mieleen, kertoo Outi Virtanen.

Pirkkalan seurakunta –kuosia hyödynnetään brändäyksessä jatkossa, eikä ihan kaikkea suunnitelmissa olevaa vielä paljasteta.

─ Kuosi tulee vahvasti näkymään meidän niin printti- kuin sähköisessä viestinnässä sekä lisäksi toimitiloissamme. Lisäksi olemme ideoineet erilaisia markkinointimateriaaleja sekä myyntituotteita kahvila Sirpakkaan, paljastaa Mari Lilja.

« Uutislistaukseen