Häitten kesäyö

pe 18.8. klo 18.00

Pirkkalan Vanha kirkko

Häätapahtuma mahdollistaa helpot ja tunnelmalliset pienimuotoiset kirkkohäät. Hääjuhla ei vaadi etukäteisvalmisteluja.

Haluatko helpon, mutta tunnelmallisen hääjuhlan? Pirkkalan seurakunnan Häitten kesäyössä 18.8.2017 se on mahdollista!

Vihkiminen tapahtuu Pirkkalan Vanhassa kirkossa puolen tunnin välein. Kukin pari saa oman juhlansa: yhtä aikaa ei ole vihittävänä muita pareja. Kirkko on valmiiksi koristeltu, pappia ja kanttoria ei tarvitse erikseen varata ja morsiuskimpun voi lainata halutessaan. Juhlaan ei tarvita välttämättä erityistä hääasua, kunhan asu on kirkkotilaan soveltuva.

Pappi käy vihkiparien kanssa keskustelun puoli tuntia ennen vihkimistä. Vihittäväksi voi tulla kahdestaan tai ottaa mukaan maksimissaan kymmenen hengen seurueen. Todistajia ei tarvita välttämättä mukaan. Vihkimisen jälkeen seurakunta tarjoaa hääparille ja heidän läheisilleen kakkukahvit Kirkkotuvassa.

Häitten kesäyössä on mahdollista myös jo siviiliviranomaisen edessä solmitun avioliiton siunaaminen.

Varaa vihkiaika seurakuntatoimistosta 10.8.2017 mennessä. Avioliiton esteidentutkinta ehtii vielä, kun asiaa aletaan hoitaa viimeistään 10.8.  Seurakuntatoimiston puhelinnumero on 03  342 7300.

Tervetuloa Pirkkalan Vanhaan kirkkoon vihittäväksi Häitten kesäyönä 18.8.201!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä